Serviceportal
Product informatie
alles over producten
Facturatie
vragen over facturen?
Retouren
Draag hier u retouren aan
Diensten & systemen
Kassa & shopinriching
Klantenservice
Is er iets mis met je geleverde pakket, ontbreekt er een product, heb je iets anders ontvangen dan je op de pakbon ziet of is de zending beschadigd?
Klik hier om melding te maken
We zullen u melding zo snel mogelijk oppakken en waar nodig in orde maken.
Indien u voor 15:30 besteld, wordt u product op dezelfde dag nog verzonden. Vaak is het dan de volgende dag bij u.
U kunt in uw klantportaal te alle tijden de status van uw bestelling volgen. Als u op verkooporders klik, vind u wanneer u doorklikt op de betreffende orders
Dit kan meerdere oorzaken hebben:
Uw bestelling is niet voor 15:30 ontvangen. Hij wordt dan vandaag verzonden in plaats van gister.
Uw account staat op gesloten. Neem dan contact met ons op
Uw bestelling betreft een backorder. U kunt hier direct naar uw backorders
Backorders
Na verzending krijgt u een mail van Postnl met de track & trace. Uw kunt ook ten alle tijden naar Uw account om de status van uw zendingen te bekijken. De track & track vindt u op uw order.
Het bestelbedrag voor Franco leveringen is 100,- ex btw.
Als u een product niet kunt vinden, kan dat meerdere oorzaken hebben:
1) De zoekterm is niet herkenbaar voor onze site. U kunt een product wanneer nodig, altijd vinden met de artikelcode of de barcode.
2) Het artikel is niet meer beschikbaar. Artikelen die niet meer op voorraad komen, worden van de site verwijderd.
Als een product niet op voorraad is. Vindt u de verwachte voorraaddatum op de product pagina zelf. Hiervoor klikt u dus door naar het product.
Elke productgroep heeft zijn eigen kenmerken. Zo kunt u producten makkelijker vinden en met elkaar vergelijken.
Zoekt u bijvoorbeeld tassen van 46 liter. Kunt u hierop filteren in de winkel pagina.
Op de product pagina vindt u alle kenmerken van een product. Deze kunt u ook naast elkaar zetten als u producten wilt vergelijken.
Als u suggesties heeft voor belangrijke product informatie. Zijn we daar alleen maar blij mee!
Deze kunt u via onderstaand formulier aangeven:
Uw facturen krijgt u automatisch gemaild wanneer uw bestelling is verzonden. Mocht u een factuur willen nazoeken. Dan kunt u dat in u klantportaal vinden onder facturen
Klik hieronder om direct naar uw facturen te gaan. Daar vind u ook de status van de betalingen.
uw facturen
Voor een automatische incasso hebben wij van u een mandaat nodig. Als we van u de aanvraag voor automatische incasso krijgen, sturen wij u een mandaat formulier ter ondertekening toe.
vraag aan
Ons factuurbeleid is gebaseerd op geleverde producten. Zodra wij een bestelling verzenden krijgt u een factuur van de verzonden producten.
In uw cyclesoftware portal kunt u een koppeling met Bike butler aanvragen. Wij ontvangen dan een melding van Cyclesoftware om de koppeling in orde te maken.
Als u wilt aanmelden voor onze aanvul service. Neem dan contact met uw vertegenwoordiger op.
Wij als grossier, snappen dat u als specialist, zich het leifde focust op uw core business. Uw klant voorzien van goed aankoopadvies voor een nieuwe fiets.
Toch is het fijn als uw schappen gevuld zijn en netjes op order zijn. Daarom komen wij graag bij u langs om te helpen met bestellen en netjes houden van uw winkel.
U geeft aan wat u wenselijk vindt, wij komen langs om het te regelen voor u.