Menu
Shop
Filter
More

Serviceportal

Product informatie

alles over producten

Facturatie

vragen over facturen?

Retouren

Draag hier u retouren aan

Diensten & systemen

Kassa & shopinriching

Klantenservice


Leveringen

Service / leveringen


 Is er iets mis met je geleverde pakket, ontbreekt er een product, heb je iets anders ontvangen dan je op de pakbon ziet of is de zending beschadigd? 

Klik hier om melding te maken​​

. We zullen u melding zo snel mogelijk oppakken en waar nodig in orde maken.

            Indien u voor 15:30 besteld, wordt u product op dezelfde dag nog verzonden. Vaak is het dan de volgende dag bij u.

            U kunt in uw klantportaal te alle tijden de status van uw bestelling volgen. Als u op verkooporders klik, vind u wanneer u doorklikt op de betreffende orders

Direct naar mijn orders

Dit kan meerdere oorzaken hebben:

Uw bestelling is niet voor 15:30 ontvangen. Hij wordt dan vandaag verzonden in plaats van gister.
Uw account staat op gesloten. Neem dan contact met ons op
Uw bestelling betreft een backorder. U kunt hier direct naar uw backorders 
Backorders

Na verzending krijgt u een mail van Postnl met de track & trace. Uw kunt ook ten alle tijden naar Uw account om de status van uw zendingen te bekijken. De track & track vindt u op uw order.

Het bestelbedrag voor Franco leveringen is 100,- ex btw.

Productinformatie

Home / Help Center


 Als u een product niet kunt vinden, kan dat meerdere oorzaken hebben:

1) De zoekterm is niet herkenbaar voor onze site. U kunt een product wanneer nodig, altijd vinden met de artikelcode of de barcode.

2) Het artikel is niet meer beschikbaar. Artikelen die niet meer op voorraad komen, worden van de site verwijderd.

Als een product niet op voorraad is. Vindt u de verwachte voorraaddatum op de product pagina zelf. Hiervoor klikt u dus door naar het product.

Elke productgroep heeft zijn eigen kenmerken. Zo kunt u producten makkelijker vinden en met elkaar vergelijken. 
Zoekt u bijvoorbeeld tassen van 46 liter. Kunt u hierop filteren in de winkel pagina.
Op de product pagina vindt u alle kenmerken van een product. Deze kunt u ook naast elkaar zetten als u produten wilt vergelijken. 

Als u suggesties heeft voor belangrijke product informatie. Zijn we daar alleen maar blij mee! 
Deze kunt u via onderstaand formulier aangeven:

Productinfo

Facturatie

Home / Help Center


            Uw facturen krijgt u automatisch gemaild wanneer uw bestelling is verzonden. Mocht u een factuur willen nazoeken. Dan kunt u dat in dut klantportaal vinden onder ​facturen

            Klik hieronder om direct naar uw facturen te gaan. Daar vind u ook de status van de betalingen.

uw facturen

Voor een automatische incasso hebben wij van u een mandaat nodig. Als we van u de aanvraag voor automatische incasso krijgen, sturen wij u een mandaat formulier ter ondertekening toe. 

vraag aan

            Ons factuurbeleid is gebaseerd op geleverde producten. Zodra wij een bestelling verzenden krijgt u een factuur van de verzonden producten.

Diensten & systemen

Home / Help Center


            In uw cyclesoftware portal kunt u een koppeling met Bike butler aanvragen. Wij ontvangen dan een melding van Cyclesoftware om de koppeling in orde te maken.

            Als u wilt aanmelden voor onze aanvul service. Neem dan contact met uw vertegenwoordiger op. 

Wij als grossier, snappen dat u als specialist, zich het leifde focust op uw core business. Uw klant voorzien van goed aankoopadvies voor een nieuwe fiets. 
Toch is het fijn als uw schappen gevuld zijn en netjes op order zijn. Daarom komen wij graag bij u langs om te helpen met bestellen en netjes houden van uw winkel.
U geeft aan wat u wenselijk vindt, wij komen langs om het te regelen voor u.